ponedjeljak, 19. prosinca 2011.

ZLATO NA ZLATU



Na zlatni stolnjak ne ide ništa drugo nego zlaćana kutijica za kekse.Samo jedan problem imam kada radim tako velike površine u decoupageu a to su ovi sitni nabori i ne znam kako bi ih ispeglala,kad je motiv manji nemam taj problem.Ako bi netko bio ljubazan sa savjetom...bio bi to lijep poklon za Božić...




Broj komentara: 15:

  1. Ja ti, nažalost, ne mogu pomoći... mogu se samo diviti ovoj elegantnoj kutiji:))
    (kad mi smetaju nabori, fino skinem naočale i sve izgleda savršeno:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Eeee hvala ti na ovome kad sam pročitala komentar odma sam razvukla od uha do uha...u mom slučaju je to svakako primjenjivo evo skidam cvike...uz osmijeh...pozz eda:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni ja ne vidim nabore već savršeno ukomponiranu kutijicu. I meni se ponakad naprave , ali se ne brinem, pa nemoj ni ti.
    P.S.Hvala ti što pratiš moj blog i ja se radujem zajedničkom druženju u ovom svijetu blogova.
    Veeeliki pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Auuuu....prekrasno....zlatne vitice a neke i u obliku srca....volim!!!
    Eda je i mene dobro nasmijala..hvala draga :)))
    Hm, salveta se može i peglati, a to najbolje zna Mare, jer ja nisam još probala...a na ovakvim okruglim oblicima na mjestima gdje ti se nešto ne sviđa nadopuniš šljokicama ili ukrasiš čipkom ili pak nekim sitnicm perlicama i tsl.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Probaj lagano pošmirglati nabore s finim brusnim papirom kad je ljepilo u potpunosti suho ;) Jako lijepo uređena kutija, salveta je dobila novi štih... Sviđaju mi se i keksići, može jedan? :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Inače, nabori se mogu izbjeći i peglanjem salvete s peglom i pak papirom, već je par kreativki opisalo kako se peglaju salvete na podlogu, ali i tu treba paziti na par detalja i oblik podloge (dodatne pregibe) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa što fali naborima? :) Ne mogu ti pomoći, jer s tim ne znam ništa raditi..

    OdgovoriIzbriši
  8. ima još rješenja osim cvika, he he...tanak sloj ljepila ispod salvete, sasvim malo deblji iznad...mekan kist širokih, a ne dugačkih dlačica-meni je zakon Raphaelov Varnish&Glue kist za decoupage http://www.artshop.hr/product.php?id_product=904 otkad njega koristim, niti jednog naborića nemam- osim ako ga ne želim...;)Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga nije te dugo bilo, kutija ti je elegantna i prelijepa. I ja imam isti problem, zato izbjegavam velike povrsine ili kao Eda skidam naocale:-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna kutijica!:)
    Lijep pozdrav draga!

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Nena, elegantna kutijica na kojoj ja ne vidim nabore ali ako ih ti vidiš tada znam da te smetaju. Dakle moj savjet je da postepeno u tankom sloju premazuješ kutiju ljepilom i lijepiš salvetu lagano dio po dio te usput poravnavaš. Drugo kada je salveta već zaljepljena i potpuno osušena možeš uzeti fini brusni papir i lagano prebrusiti neravnine. Pokušaj i sretno i Sretan Božić!

    OdgovoriIzbriši
  12. U jednoj od mojih decoupage uputa knjiga, stoji da se salveta ovlaš namoči, onako kapljica s kista i onda stavi na podlogu i nastavi s radom. Pozdrav, ako nije tajna gdje mi živiš u Istri, da li si mi u blizini Peroja. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  13. Cure hvala na savjetima svakako cu isprobati jel imam još salveta koje zbog motiva zaslužuju da budu cjele zaljepljene.Loredana tu sam ni blizu ni daleko Peroju u Umagu (bar trenutno,al tko to zna gdje ću na kraju završiti)...

    OdgovoriIzbriši
  14. Cvikeri down-naravno pomažu,ali ja se uhvatim pegle i prepeglam ovlaš nabore kad se sve osuši i bude superiška!?Pozdrav draga moja dekupažice,ništa joj ne fali baš je lepo ispala.

    OdgovoriIzbriši
  15. ja prakticiram ovu taktiku s peglom koju su cure spomenule, a u zadnje vrime stavljam salvetu sa dva kista - s jednim namažem ljepilo, a s drugim (suhim i mekim) poravnavam salvetu i kad se pojavi nabor sa suhim kistom lagano tapkam po njemu. Doduše, ovu drugu tehniku nisam iskušavala na većim porvšinama...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...