četvrtak, 15. rujna 2011.

PROJEKT- "NJENA 4 ZIDA"














Radilo se ljudi radilo,neki godinama grade kuće a mi našu napravili za dva dana.Zar to nije uspjeh?Rezultat vidite i sami a mislim da se i mojoj curi sviđa.Rađeno od čvrstog čvrstog kartona,na podu spužva debela 15cm da ne ozebe guza i u potpunosti se može rastaviti od poda do zidova i krova.Da bi se napravila potrebno je angažirati čitavu jednu malu obitelj...

Broj komentara: 20:

  1. Dok se vrijedne ruke slože sve se može, pa i sazidat kuća u dva dana!!! Pohvale cijeloj obitelji, bili ste vrijedni i kreativni, a rezultat je ova nevjerojatna vesela kućica u kojoj će vjerojatno jedna princeza poželjeti i spavati, a kako i ne bi, čak sam i ja to poželjela :)))
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Fenomenalno!!!! Čestitam, ovo je novi TUTORIAL TJEDNA na Hobbychic-u!!!! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista je odlična! Gotova za dva dana, pa još po sopstvenom ukusu! :) Na slikama se vidi da je i pravljenje pružilo dobru zabavu, kao što će i igra u njoj. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna ideja.Ovo obavezno pokazujem mom tati:))

    OdgovoriIzbriši
  5. kako kjut, prrrrreeeeeeeslatko :) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve pohvale.Ovo je dvorac za malu princezu,sa svim pogodnostima što uz to ide.

    OdgovoriIzbriši
  7. Rezultat gradnje je više nego savršen,predivna kućica kao iz bajke,najvažnije je da se vlasnici kućice najviše sviđa novi dom:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Cure hvala vam zaista je bilo zanimljivo raditi ovu kućicu.Tea počašćena sam.

    OdgovoriIzbriši
  9. ...možda ovo dodatno potakne tvoju spretnost i maštu pa izradiš još jednu kućicu :)))
    http://cheryl-comfort.blogspot.com/2011/09/faux-stone.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Kućica je fenomenalna!!
    Koji predivni detalji, ma baš je izvrsna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako lijepo, i sviđa mi se kako si je uredila izvana, boje su mi baš in

    OdgovoriIzbriši
  12. Znaci, prekrasno!!!! Odusvljena sam! Ovo je nesto sto imam u planu vec jako dugo , ali nikako da dodje na red...Joj kako je samo sladjusna ova kuica...

    OdgovoriIzbriši
  13. Pre, pre, predobra ideja definitivno! Ja sam oduševljena, a vjerujem da je i malena. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Što moji roditelji nisu bili tako angažirani i kreativni dok sam odrastala' ovo je preslatko, dom iz snova! ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. BRAVO! Ja sam ovakvu kućicu tila kad sam bila mala, a roditeljima još uvik pamtim i predbacujem jer su mi je obećali napraviti a nisu! Eh...

    OdgovoriIzbriši
  16. Tražeći cvetiće našla sam i njih i prekrasnu kućicu,svaka čast !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...