subota, 25. lipnja 2011.

TANJUR ZA KOLAČE

Nemam vremena a pohvalila bi se.Tanjur,salveta i ljepilo za porculan pečeno u pećnici.Kažu blogerice sa iskustvom da se neće skidati prilikom pranja i korištenja.Još sam da nema balonića gdje bi mi bio kraj.Nema veze ja zadovoljna ma pogledajte samo taj romantični motiv nije li divan (hvala za salveticu) ima da napravim čitavu seriju ovih tanjura (kad budem imala vremena)...

Broj komentara: 15:

  1. nešto mi ovaj uvod "nemam vremena...." jako poznato zvuči... ali opet si stigla napraviti predivan rad, salvetica je prelijepa, baš mi se sviđa!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan je tanjur, samo naprijed!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijep motiv salvete, tanjur je presladak, obavezno napravi cijeli komplet:-))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Super što si ovo objavila, jer pronašla sam na internetu neke slikice tanjura sa božićnim motivima i poželjela napraviti za sebe, no nemam nikakvog iskustva sa salvetnom tehnikom, još manje fiksacijom i materijalom kojeg treba koristiti. Sad znam gdje se mogu obratiti.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Cvjetno-šareni tanjur!!! Naravno da mi se jako sviđa i ne vidim nikakve nabore! I ja isto pečem sve što je staklo, no čitala sam da neke cure to ne rade, nego da je dovoljno obojati u nekoliko slojeva i na kraju prešpricati bezbojnim akrilnim sprejom! Nisam probala, al hoću, jer kad pečem postoji opasnost da neki dijelovi požute što mi se jednom i dogodilo!
    Budi i dalje vrijedna :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo bi moglo sasvim ukrasiti neki zid:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno izgleda...jako lijepo :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Jao, tanjur je prekrasan, prekrasne su boje! A zamisli još i takvu šalicu! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Res krasen krožnik. Čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  10. HOLA, SOY MERCEDES, Y VIVO EN CADIZ, ESPAÑA. ATRAVES DEL BLOG DE MARE, HE DESCUBIERTO ESTE TUYO. 1º ME LLAMO LA ATENCION, LA FOTO DE AUDREY HEPBURN, QUE ME ENCANTA TODO LO DE ELLA, PERO LUEGO, HE ESTADO MIRANDO, Y TUS TRABAJOS SON MAGNIFICOS. Y ES QUE TAMBIEN ME GUSTA EL DECOUPAGE. TE INVITO A DAR UN PASEO POR MI BLOG, POR SI TE GUSTA. MI DIRECCION ES elolordecadiz.tk ME HE HECHO SEGUIDORA TUYA, Y TE AGREGO A MIS FAVORITOS, PARA SEGUIR TUS TRABAJOS. BESOS DESDE CADIZ, ESPAÑA.

    OdgovoriIzbriši
  11. slatki tanjurić, samo naprijed s ostalima

    OdgovoriIzbriši
  12. pozdrav...
    oprosti kaj upadam s komentarom...al htjela bih iskoristit ovu priliku da Vas sve pozovem na svoj giveaway.. promijenila sam ime bloga iz do-vina u unique-hrebina pa pretpostavljam da se zbog toga za sad odazvala samo jedna osoba... eto uglavnom... molim te da objaviš na svom blogu.
    Pozdrav...
    Maja
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2011/08/giveaway-my-second_6053.html

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...