ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

STARO ZA NOVO

Vjerovali vi meni ili ne ovo se zove bobina.Moj muž kaže da na to bude namotana neka električarska žica.Sigurno ste ih viđali po gradilištima od onih velikih do ovakvih malih.

Vidite i same u kakvom je stanju,ovi metalni dijelovi su zarđali a drvo tj šperploča polako propada od vode.Ja stanujem u stanu i imam malu terasu na koju bih svašta zgurala a pošto ne mogu puno da se razmašem u širinu onda barem da pokušam u visinu.Malo bijele bojice da pokrijem ove ružne dijelove s tim da drvo ipak pomalo proviruje da bi dobilo pohabani izgled,stavim jedno na drugo,svašta poslažem gore-dolje i dobijem stalak za cvijeće.Rezultat vidite na fotografijama.Vi koji imate velika dvorišta možete slično uraditi sa onim velikim a prednost je što možete slagati i velike primjerke cvijeća. Također ih možete koristiti i kao stolove i stoličice ako volite takve stvari...Eeeee da je meni dvorište...




21 komentar:

  1. Prekrasno si je uredila Nena, bravo!
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma što će ti vrt ili dvorište uz ovakvu bobinu, ili kako se to već zove, ja ti vjerujem na riječ! Odlično izgleda! Jako mi se sviđaju ovi kristali koji vise, odlično!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgleda i stvarno daje dosta dodatnog mesta :)).
    Divno ti je cveće!

    OdgovoriIzbriši
  4. Eto kako sa malo maste moze da se uredi tako jednostavna stvar.Obozavam to da radim:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo ti je odlična ideja, i jako lijepo!!

    OdgovoriIzbriši
  6. odlicna ideja!Obozavam cvece i ovaj blog me je bas obradovao:).Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. super ideja, slučajno sam otkrila tvoj blog i postala sam sljedbenik....i sama volim reciklirati stvari....Najviše mi se sviđa od nečeg potpuno starog i bezveznog napraviti nešto preslatko i originalno, a najviše korisno....i sama takve stvari radim na svom blogu....kiss

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična prenamjena i uređenje. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma kakva super ideja...prekrasno...idem poslat muža u nabavku!!! Pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Kažu ljudi, bolje znati neg imati.
    Ovo ti je super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  11. O da Neno,ovo je savršeno...najljepša bobina koju sam ikada vidjela!

    OdgovoriIzbriši
  12. Viđala sam ovakve bobine, čak i iskorišćene po dvorištima, umesto stočića, ali ne i ovako lepo sređene, bravo draga, ovo nije bio lak posao!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo ti je presuper ideja! No, treba nabavit bobinu :)))
    Sad imaš lijepu cvjetnu oazu! Dekoracija za 5!

    OdgovoriIzbriši
  14. Koja prelijepa bobina, dobila si stvarno čaroban cvjetni kutak:))

    OdgovoriIzbriši
  15. E stvarno si me oduševila sa ovom idejom!!Naročito jer i sama sređujem svoju terasu i imam dosta cveća a treba mi i stočić...odmah krećem u potragu za ovakvim raritetima : )

    OdgovoriIzbriši
  16. U svom malom cvjetnom kutku imaš sve što i ja u dvorištu. Bobinu si sredila super i dobila i cvjetni i dekorativni element. Baš lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  17. Pozdrav :)

    http://angels-handmade.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. Nevjerojatno od čega se sve može nešto napraviti. Ideja ti je super, stvarno prelijepo izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlicna ideja... Mi smo u dvoristu jako dugo imali onaj jos veci kotur :) Razmisljali sta s njim i propao :)

    OdgovoriIzbriši
  20. super, baš sam juer svojima rekla ako to slučajno negdje vide da mi donesu da si napravim stolić aa cvijeće.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...