utorak, 3. svibnja 2011.

EVO ME...



Evo mene nakon mjesec dana.Nisam imala vremena ni da dišem i moram priznati da nisam ni privirila na blog;ni na svoj ni na vaše što ću odmah da ispravim i pogledam što ste mi to radile dok me nije bilo.A zašto me nije bilo...e peh i ništa drugo 1.4. počela raditi a 2.4. dobila temperaturu 39 pa ti sad idi na bolovanje ako smiješ (znate o čemu pričam),poslije toga počeli cvjetati ovi borovi pa živote niti vidim niti čujem niti išta osjetim.Eto to sad sve prošlo ja sam ona stara ali svejedno će me manje biti nego do sada jel ne mogu stići na sve strane otkako radim.Da ne ispadne sada kako vam ništa novoga nemam za pokazati evo opet jedne kugle a ja je zovem blogerska kugla.Zapravo ovakve cvjetiće do sada nisam radila već sam ih otkrila otkako blogam pa probala i ja napraviti a rezultat vidite sami.Nisu savršene kao što neke cure rade ali ajde može proći...s tim da ne znam da li ću skoro ponoviti ovako nešto jel možda zbog neiskustva a možda je to jednostavno tako trebalo mi je jako,jako puno vremena da napravim ovoliku količinu cvjetića da popunim ovu lopticu...E sad idem do vaših blogova... 

Broj komentara: 14:

  1. Dobrodošla natrag, čestitam na zaposlenju:)) Ti se stvarno vraćaš u velikom stilu, ova kugla je tako predivna, čarobno izgleda s ovim cvjetićima i u ovim nježnim bojama!!
    A cvjetanje, hm, ja još nisam progledala kako treba i svako jutro se čudim svom odrazu u ogledalu, hehe, izgledam kao da sam spavala 3-4 dana u komadu pa sam onako "simpatično" natečena... na poslu misle da tulumarim cijele noći:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Cvetići su divni ,ja inače pbožavam sve cvetno!
    Sve najbolje !

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgleda veselo i cvjetno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kugla je prekrasna, svaka ti čast!!! I dobro došla nam nazad, te čestitam na novom poslu!!!
    pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo je, napokon, i to sa cvijećem :)))
    Vjerujem da ti je trebalo dosta vremena da napraviš ovako nešto prepredivno...i ja kad nešto radim prvi puta treba bi beskrajno mnogo vremena, ali drugi puta je brže i lakše!
    Jako mi se sviđaju boje tvojih cvjetova i dodatak bobica koje me podsjećaju na maline - od čega su one napravljene?
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Nena prije svega iskrene čestitke na zaposlenju a onda sve pohvale za ovu prekrasnu cvjetnu kuglu!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro nam došla u velikom cvijetnom stilu. Čestitam na novom zaposlenju. Prekrasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala cure,Sanja maline su neka guma-plastika nisam sigurna kupljene gotove.Što se tiče čestitki na zaposlenju hvala (neću sad puno da pričam jel nam je u državi puno ljudi bez posla)al to vam je cure običan sezonski posao koji ti crpi svu snagu pa nemaš vremena za ništa drugo.Ako se zaposlim u struci.......eeeee onda cure pravim dernek...

    OdgovoriIzbriši
  9. Drago mi je da si se zaposlila, a žao mi je što je loše krenulo, sigurna sam da će ubuduće biti bolje.
    Cvetići JESU savršeni, i u prirodi su svršeni, zar ne, iako nije svaki jednak, svaki je poseban.
    Želim ti sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  10. Cvjetici su odlični. Sigurna sam da ces ih raditi jos puno. Tesko je prestati. Dobrodosla natrag u virtualni svijet.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kugla je prelijepa.. i da te utješim - sigurno ti nije trebalo toliko vremena koliko bi trebalo meni.... ahhhhh... potrošim cijelu vječnost na sve što kod drugih izgleda tako simply... Važna je dobra zabava!

    OdgovoriIzbriši
  12. Vredne ruke cudo stvore.Bez obzira koliko smo zauzeti kad nadjemo vremena da se posvetimo onome sto volimo to je za nas pravi odmor.Predivno si ovo izradila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kugla je predobra.Zelena nijansa meni jako lijepa,umirujuća...drago mi je da si se oporavila i stala na noge junačke.U boj draga,na sve fronte i čuvaj zdravlje!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...