ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

BOCE

I ja ću da upotpunim moju kolekciju sa malo boca.Opet kao i do sada ovu drvenu sa ružama i ovu šarenu  što podsjeća na šerpicu (koja je također drvena) je obložio moj tata a ja sam ih dotjerala sa malo cvijetića.Druge dvije su obične staklene boce ofarbane sa malo decoupaga naravno.

Broj komentara: 12:

  1. A sad znamo od koga si nasledila krativne gene.Tako jednostavne stvari mogu ovako lepo izgledati:)

    OdgovoriIzbriši
  2. a ja sam se pitala gdje si ti!!.....
    e trebalo je sve te boce isprazniti:)))))....i ovako lijepo ukrasiti:))...
    boca s bršljanom je jako interesantno dorađena:))....
    molim te javi mi se na mail,imam nešto za tebe:)....

    OdgovoriIzbriši
  3. haahhhah,to me nasmijao Marin komentar...
    Boce su jako lijepe i stvarno neobičnog stila,hoću reći posebno su ukrašene,mislim na ove dvije posljednje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo, ljepše, najljepše! Gledam, gledam i divim se! Boce neobičnih oblina zasjale su u novim haljinama koje joj odlično stoje! Sve pohvale!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Boce su jednostavno prekrasne, od oblika do motiva i izrade, bravo, bravo, bravo:))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno si uredila boce:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično si ih sredila, ova ideja s drvom baš je originalna, super izgledaju

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđaju mi se boce, predobro su sređene. Još se više pitam gdje si nabavila tako lijepe salvete što si lijepila na njih?
    Pozz, Rea..

    OdgovoriIzbriši
  9. Boce su predivne, prekrasne, izgledaju bajkovito!! Tata zbilja radi nevjerojatne stvari, vas dvoje ste izvrstan duet:))
    Neću te baš javno kritizirati kao Mare, hehe, drago mi je da si opet tu:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja se razbolim kad gledam ovakve divopte, i samu bih sebe prebila, što samo gledam i ne radim nešto, a sve mi se čini, da uveče, kad sam konačno slobodna od dnevnih obaveza, nema svrhe započinjati, a nekad sam zoru dočekivala.
    Divne boce, jedinstvene, savršene, do bola!

    OdgovoriIzbriši
  11. WOW; kakve boce, sjajno si uradila, a lepe su i same po sebi.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...