ponedjeljak, 14. ožujka 2011.

SVIJEĆNJACI

Već sam pisala o tome koliko volim svijećnjake raznih vrsta ali vam nisam pokazala ove.Sve ove drvene je izradio moj tata a ja sam ih probala još malo uljepšati decoupagom i bojom mada sam ove koji imaju ovako lijepo izražene godove ostavila tako jel mislim da bi ih bilo zaista šteta prekrivati ičim.

Broj komentara: 11:

  1. Draga sad vidim na koga si tako kreativna, tata ti je izradio prelijepe svijećnjake a ti si ih tako lijepo dotjerala.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno lijepi svjećnjaci, slažem se da bi ih bilo šteta prefarbati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista su prekrasni i u pravu si kad kažeš da bi bilo šteta neke od njih obojati, jer bi time sakrila njihovu prirodnu ljepotu i ove divne godove! Ukoliko ostali nisu bili tako prirodno lijepi, sada to zasigurno jesu!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni su a pogotovo onaj bijeli sa ružicama!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakva fantastična veština, uvek sam gajila izuzetno poštovanje prema ljudima ovako spretnim sa drvetom!

    OdgovoriIzbriši
  6. Romanticni i prelijepi svijecnjaci.Bravo za tatu i tebe:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. wow, tvoj tata je pravi majstor. Ja obožavam svijećnjake i svijeće imam jednu malo veću kolekciju...he he, zato mi je ovaj post pre pre dobar
    Svi su prekrasni, a i ovi koje si dodatno ukrasila su odlični, baš im paše tvoj dodatak

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, pa tata je pravi majstor!!! A kćerka pokupila tatine kreativne gene:))) Stoga glasam za ovaj bijeli sa ružicama, spoj dva talenta:))

    OdgovoriIzbriši
  9. zaista su ti lijepi svječnjaci:)....i ovi decoupagirani a i ovi koje si ostavila u prirodnoj boji:))....

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...