ponedjeljak, 21. ožujka 2011.

MALO RIJEKE,MALO MORA




Ne znam kako je kod vas ali tamo gdje sam ja proljeće je sigurno stiglo.Malo fotkica iz Slavonije sa Drave...



A na moru bura puuuušeeee...




Naravno da niti jedan post ne može proći bez cvjetića kojima bura ne smeta...
dok raste trava zelena...
i cvate mimoza...


i voćkice...

Broj komentara: 9:

  1. Prekrasne zapisi i sa rijeke i sa mora, obožavam sličice iz prirode...

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno je dočarano proleće na ovim divnim fotografijama! Malene bele rade su prave slatke čarobnice :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. I sam pogled na ove sličice čine me sretnom, a tek proljeće.... Definitivno doba kada se i ja budim iz zimskog sna.Hvala ti što si mi uljepšala ovo još uvijek tmurno vrijeme...nadam se da neće potrajati dugo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne fotografije proljeća Nena!
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne fotografije. Grad na Dravi mi je poznat hehe i točno znam taj dan kada si fotkala jer su mi ovi oblaci zapeli za oko što su ovako nisko i ovako bijeli i pahuljasti ( što nije čest slučaj u Osijeku vidjeti). Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne su ti fotkice...
    Stiglo je proljeće pa se odma lakše diše..

    OdgovoriIzbriši
  7. I kod mene je proljeće zasjalo svom snagom i udišem ga punim plućima... prekrasne fotografije:))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...