srijeda, 9. ožujka 2011.

I LOVEEEE PHOTOSHOP

Htjela sam napisati ovaj post da bi olakšala svima vama koji volite lijepe sličice a u nedoumici ste da li će te prekršiti nečija autorska prava ako ih skidate sa neta.Moram vam naglasiti da sam ja totalni amater što se tiče photoshopa s obzirom kakve su sve mogućnosti ovog nevjerojatnog programa.Sve ove slike dolje su rađene u photoshopu,koristila sam samo različite brush-eve koje sam skinula sa neta (free) i to skinula sam ih na tisuće;razne ornamente,cvjetiće,krajolike,vitice,listiće...Kada imate sve to stvar je samo u vašoj mašti kako će slika ispasti za neke vam treba malo više vremena a za neke doslovno samo par klikova.Molim ako ima neki profesinalac što se tiče ovog programa da me uputi na neku stranicu ili napiše neki post u vezi raznih trikova sa photoshopom bila bih super zahvalna...Probajte cure mogućnosti su zaista neograničene...sve baš sve slike dolje su napravljene samo uz pomoć brusheva,započete od bijelog papira bez uploadanja pravih fotografija.Stavila sam puno slika u ovaj post a nisam iskoristila ni polovinu stvari koje mi se nude.Uživajte...

Broj komentara: 5:

  1. Wow! Izgleda fantasticno, samo meni bi trebao kratki tecaj za savladavanje svega toga:-)
    Hvala, sto si to podijelila s nama. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo jesam,stvarno sam se nauživala!

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja ga volim, a tek jegove akcije, kaj sve tamo možeš fantazija. Samo odguglaj i imaš masu tutoriala za photoshop

    OdgovoriIzbriši
  4. odlicne slikice... :)
    bez obzira sto kazes da je lako ja verujem da je tu bilo potrebno ipak puno truda i rada... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav draga, i meni treba naukovanje kao i Biljani. Ali fotke su super. Loredana

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...