subota, 5. veljače 2011.

OPET NARANČASTO



  U pitanju je još jedan narančasti buket.Ružice su mojih ruku djelo a ostalo je kupljeno i ofarbano u narančaste nijanse.Mjesto sam mu našla pored lampe u kutu koja je pogađate također narančasta.
  Ne znam koliko vam odgovaraju takve boje ali moja trenutna dnevna soba (podstanarski stan) je puna narančastih detalja a inspiracija je bila jedna prekrasna zavjesa koja je prosto vukla da joj pridružim nešto u istoj boji.Još ako vam je cijeli jedan zid gotovo cio ustakljen a prozor vam je na sunčanoj strani samo zamislite koju to toplinu daje sobi s prvim zrakama sunca.



Broj komentara: 20:

  1. Aaahh, ovo je savršeno!! Predivan buket, baš si lijepo uklopila sve detalje...

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravo je čudo da nisam ranije našla ovaj blog, koliko često i dugo lutam blogerskim svetom.
    Oduševljena sam, mnogo mi se dopada, i radujem se što sam te našla, ime...odmah stavljam na listu, da te ne izgubim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijep ti je buket, narancasto-kreativan i veseo, izgleda fantasticnooo!!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv blog, prekrasan buket, a ruže obožavam...
    Zato na mom blogu imaš nagradu.
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Boje ne da odgovaraju nego su savršene! Kod mene doma je sve u "full color" tako da te ja u potpunosti razumijem!!! Obožavam tvoje cveteke :-))) a ovaj narančasti buketić je mrak!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. divne boje!:)http://julietspen.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan buket,obožavam ruže, i puno lijepih stvari na tvom blogu!
    Zato imaš nagradu na mom blogu.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Evi i mene kod tebe, Nena:)) Kako je sve divnooooo;)) Čitamo se i dalje, tvoj blog ide odmah na moju čitalačku listu.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Buket je predivan, savrsen!!! :)) Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasni su ti cvijetići.....:))))
    Imaš nagradu kod mene na blogu, mislim već drugu, ako ne i treću!!!!
    Pusa!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasan buket!!Ko pravi, zapravo i je pravi!!!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  12. Bok. Evo da vam javim da je pokrenuta stranica na kojoj će biti samo dobre vijesti :)Ako vam se sviđa inicijativa, slobodno posjetite:

    http://dobra-vijest.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako dobro, naranđasta je super boja, ja imam predsoblje naranđasto i znam kako je kod tebe kad sunce obasja...milina jedna

    OdgovoriIzbriši
  14. Nranđžasta je tako topla i divna za kombinovanje.Cvetićima sam oduševljena-gledala sam i onaj video klip kako ga samo sa lakoćom motate.Zove me prosto da i ja probam!Pozdrav veliki.

    OdgovoriIzbriši
  15. Prelepi cvetići!Svrati na moj blog po nagradu!

    OdgovoriIzbriši
  16. Naranđasta je divna, topla boja koja daje cijelom prostoru poseban ugođaj. Buket ti je WOW. Sviđa mi se što kombiniraš i žutu i smeđkaste tonove što cijelom buketu daje jednu razigranost. Jako lijepo.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  17. Prepuno života, predivna atmosfera se stvorila uz pomoć ovih divnih cvetova :)))

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrasan buket! Baš razmišljam da bi mi u sobi trebalo nešto u narančastom tonu jer imam jedino lampu i ovo bi se savršeno uklopilo, jako mi se sviđa!!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...