srijeda, 16. veljače 2011.

LOPTICE




Evo jedne stvari koje sam najčešće poklanjala i za koje mi je žao što nisam slikala prije nego sam poklanjala.Ljudima se ovo sviđa jel je dosta "moderno" po nekim današnjim standardima sigurno ste vidjele negdje ovakve loptice od svježeg cvijeća.Za napraviti ovako nešto treba dosta vremena i dosta materijala da bi sve to gusto popunili jel je poprilično pipkavo (ali mislim da se isplati).Ja ostavim traku tako da se loptica može objesiti (moja visi na garnišni) a ako želite da stoji negdje na stolu ili polici jednostavno zavežete traku u mašnicu.Probajte.Koristila sam običnu cvjećarsku spužvu koju sam oblikovala u krug,ružice i suho cvijeće.

Broj komentara: 13:

  1. To je stvarno moderno i profinjeno, al vjerujem koliko ti truda ode u jednu.Zbilja su prekrasne i vječne....

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je lijepa ova cvjetna kugla sa malim ružicama :)) A mogu zamisliti i takve kugle kao ukras na stolu, postavljene na vrh neke kristalne čaše, ili svijećnjaka, sa trakicama koje vise...
    Hvala za ideju :)) Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. stalno si hoću napraviti koju "kuglu", pa nikako, ali zato su ove tvoje prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je stvarno originalno,meni idealno za romantične ljetne večeri kada ih lagano njiše nježni povjetarac,a svi komarci su istrebljeni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow!! Prekokrasne cvjetne loptice:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, bila sam uzela tvoje dugme za blog, ali sam ga morala izbrisati jer je slika ogromna, a ne mogu je smanjiti. Ne razumem??

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala cure na komentarima.Biljana nemam pojma u čemu je stvar pogledat ću opet da li sam sve dobro napravila naravno kod Tee na blogu jel ona mi je vodilja u dizajnu ovog bloga.Može biti da sam nešto smrdala hvala ti što si mi skrenula pažnju na to.

    OdgovoriIzbriši
  8. Loptice su toliko dobre da me podsećaju na slatkiše!!! Predivno :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Očarana sam, ovo mi je nešto predivno, moram ovo pokušati napraviti!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala na posjeti i komentaru na mom blogu, kao i na uključivanju u moj giveaway!
    Eto, u moru kreativnih blogova tvoj mi je do sada bio nepoznanica, ali mi je jako drago da ću ga od sada redovito pratiti!
    Oduševila sam se već na prvom pogledu na tvoj blog :)))
    Prekrasne stvari radiš...sve je jako, jako lijepo! No, ova cvjetna kugla me odmah osvojila...fenomenalna je!!!
    Sve pohvale i lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...