srijeda, 23. veljače 2011.

BIJELA KUGLA



Počnem ja praviti ove ružice za jedan vjenčić probam ga složiti i vidim nikako ne ide što god da napravim nisam zadovoljna,razvašarila sve po stanu a rezultata nema.Sva deprimirana počnem spremati i sad gdje ću s tim ružicama...Pogledam na polici ovu praznu staklenu kuglu koju sam već 100 puta iskoristila za svakakve dekoracije poslažem u krug ružice i gledajte kakva dobra dekoracija za stol.Već je rezervisana...a krenulo od ničega...Ako se odlučite praviti ružice od ovakvog tila oboružajte se strpljenjem jel bježe iz ruku i između prstiju kao da su žive a vjerujte mi ja sam ih na stotine napravila.

Broj komentara: 15:

  1. Uistinu prekrasna dekoracija - prekrasne ružice u staklenoj kugli!

    OdgovoriIzbriši
  2. Neno moja ovo je prekrasno,ružice izgledaju tako nježno a opet kao da su od leda, predivno izgledaju ovako na okupu u ovoj kugli.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je stvarno trebalo napraviti, svaka čast!
    Prekrasne su, dugo nisam vidjela ovako lijepo napravljene ružice.
    Nadam se da ćeš ih napraviti i u drugim bojama, crvene, roza...
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijepoo!!!Doista, jako si to lijepo složila u staklenu kuglu...čarobna kugla.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj što volim kreativne glavice...kako u momentu dobiju ideju.A ideja sa ovom staklenom kuglom i tvojim prekrasnim ružicama je odlična...
    pusa
    ps.uh...tek sam se večeras uspjela pridružiti tvojim sljedbenicima...očito neki problem je otklonjen...nije važno...bolje ikad nego nikad...hihihi

    OdgovoriIzbriši
  6. Najljepšije kreacije dogode se slučajno-bar kod mene!!
    Ovo su ružice toliko prepredivne ,ali til je zaista grozan a baratanje i vjerujem da si se dobrano namučila-ali vrijedilo je !!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. predivne su ružice, koja divna dekoracija recimo za vjenčanje :)
    ja inače obožavam tako stavit ukrase u staklenu kuglu ili vazu, to mi uvijek izgleda jednostavno i elegantno

    OdgovoriIzbriši
  8. predivno izgledaju "zarobljene" u staklenoj kugli....
    M..

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna dekoracija za stol!!!
    Cvjetići su prekrasni!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Deluju kao uhvaćena morska pena, predivno!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Pokušala sam jednom sa sličnim materijalom, pa je to sličilo na svašta i nije sličilo na ništa... zato se posebno divim tvojim cvjetovima i svim tvojim dekoracijama...
    A ovo mi izgleda tako nježno, prozračno i romantično, dekoracija za 10!

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow!!! Izgledaju carobno u staklenoj posudi:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  13. Ono najbolje u životu događa se slučajno! Ova tvoja saklena kugla izgleda kao iz nekog fancy stranog časopisa! Tako jednostavno, a tako profinjeno, romantično i nježno! Predivno :-)))

    OdgovoriIzbriši
  14. odlicno izgleda :) ko bi rekao da je nastalo sasvim slucajno... bice da je tacno da se najbolje ideje zaista radjaju tako- spontano i kada se najmanje nadas :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasno, sa cvijetičima ne znam, nisam ih nikad radila, ali ja svoju kuglu stalno nećim aranžiram, trenutno su u njoj moje gipsane maskice, a prije toga su bila srca, naravno od gipsa...he he
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...