subota, 29. siječnja 2011.

VIJENAC OD MAŠNI


Ideju za ovaj vijenac pronašla sam u novinama i učinilo mi se simpatično.Oni su koristili samo mašne a ja sam kombinirala mašne,til, dijelove stare zavjese...Ovaj vijenac je izuzetno lagan pa ga možete objesiti gdje god želite ne treba mu velika potpora.Trake sam gusto vezala jednu uz drugu na okvir od čvrste žice.Ove zelene kuglice po mašnama je vruće ljepilo.I eto vijenac gotov,joooj što volim vjenčiće.


Broj komentara: 13:

  1. Ovaj vjenčić ti je za +5.
    Tako romantičan,izgleda tako nježno pahuljast.
    Super si ukomponirala boje, jednom riječju,divotica jedna...
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo mi je odlično. Ako nitko ne uspije ti ces dozvati proljece.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odmah neka proljeće dođe.Dosta ove zime.Vjenac je ...ah pravo osvježenje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijep ti je vjeničić! Baš si se dobro sjetila upotrijebiti laganu zavjesu, djeluje prozračno i nježno, još s ovim tragovima vrućeg ljepila dobilo je ono nešto... dobro si rekla, možeš ga postaviti na bezbroj mjesta, svugdje će odlično pristajati...

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno je...tako mi proljetno izgleda!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow!!! Super kombinacija boja, tako je leprsav, romantican, prelijep:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Koja divna ideja , baš ću da probam i to od raznoraznog materijala , koga mi je ''puna kuća ženo''- kaže inače moj suprug...;)Izgleda da nekad zaboravi da je je sa mnom u dobru i u zlu :))).Hvala na ideji , i dalje te pratim , pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasan je, nježan i lepršav, a boje prave proljetne.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. Hej, evo me prvi put na tvoj blog :) Sve sam pogledala, pročitala. Kasne radove imaš. Najviše su me oduševili tvoji jesenski radovi. Boje su fenomenalne! Također su me vjenčići oduševili, ružice, tutorial... Svakako ću sama pokušat nešto napraviti. Bar krep papira imam kod sebe pa da ga konačno iskoristim :) Lipi pozdrav iz Splita :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Je li to najavljuješ proljeće...Prekrasan vijenac..

    ps...zašto ne mogu da se prijavim kao tvoj sljedbenik...već nekoliko dana pokušavam...i ništa..

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala svima na komentarima.Ne znam da li ovaj vijenac najavljuje proljeće ali kod nas u Istru još nije stiglo.
    Phoenix ne znam u čemu je problem sad sam još jednom provjerila moje postavke ali sve je uredu,ne znam da li je još netko imao takav problem nitko mi se nije javio do sada.Moj muž se malo bolje razumje u komp pa ću reći i njemu da pogleda.

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivan je, predivan, predivan!!! Profinjen i elegantan!!! A boja... SAVRŠEN!!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...