utorak, 4. siječnja 2011.

PODMETAČI ZA ČAŠE

Opet malo ružica.Ovaj put sam iskoristila nešto što se jako jeftino može kupiti po kineskim trgovinama.Pločice su drvene imitacija bambusa,već izlakirane i bez problema sam aplicirala salvetu na njih.Imam ih već neko vrijeme ali ih nisam puštala na blog jel sam ih htjela testirati.Zapravo iako su stalno vlažni zbog čaša a znali su biti i ljepljivi od soka ili mlijeka odlično se drže tj.ništa se ne skida i savršeno su upotrebljivi.E sad kad bih uzela žicu i strugala po njima vjerojatno bi se oštetili ali ono svakodnevno pranje i brisanje super podnose.

Broj komentara: 7:

  1. Ovako razbacani djeluju kao prekokrasne puzzle,pa mi padne na pamet posložiti ih kao mozaik sličkicu-i uramiti u nekakav shabby okvir???????????

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš si simpatično napisala "nisam ih puštala na blog...", haha... Nema veze što su napravljeni na jeftinim podlošcima, tvoji cvjetni podmetači su prekrasni, ovaj mi je motiv jako drag.. Kad ih gledam sjetim se da nam uskoro dolazi proljeće:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. nedavno sam na jednom forumu napisala da je divno što kinesko pretvaramo u hrvatsko.......mislila sam naravno u najpozitivnijem smislu:)))....
    ovi tvoji podmetači su me još jednom podsjetili kako je nekad potrebno malo mašte i volje da se dobije unikatno i samo tvoje:))).....
    ove ruže su mi jedne od ljepših salveta,a nedavno sam ustanovila da postoje i u žutoj boji.....a žute ruže su moja slabost,šta god pričaki o njima:))))....
    bokić-cmokić:))....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo i mene Nenooooooo,konačno sam te uhvatilaaaa,tj,tvoj blog,nisam te mogla pronaći.Sad te pratim i zato pazi što radiš.Hvala ti na komentarima,zlata vrijede.
    Ovi su ti podmetači baš bajni...i ja sam ih u nekoliko navrata vrtila po ruci,samo što me nije ništa lupilo pa ih zato još nisam ni kupila.Ali zato imam iste salvete.Pozdrav!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas si ih super uljepsala i to sa mojim omiljenim motivom ruze, bravo:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno si napravila podmetače, sve si bolja i bolja!!!
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala puno svima,meni je ovaj motiv ruža takođe super našla sam ih u Plodinama ali samo ovu crvenu verziju (ljubomorna sam što nemam ovakve žute Mare).U trgovinama i nije baš neki izbor salveta moram vam priznati ali mislim da će mo ići u pohod na rižin papir u Trst.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...