subota, 8. siječnja 2011.

CVJETIĆI IZ MAŠTE



Evo nečega novog što ni sama nisam do sada radila u ovolikim količinama ali pošto sam zadovoljna rezultatom ne žalim utrošenog vremena.Ne znam da li se dalo primjetiti da volim narančaste i zelene boje,te dvije boje mi se slažu i kad su skupa.Moja trenutna dnevna soba je narančasta pa mi se ovaj buketić lijepo uklapa.Trebalo je dosta vremena za napraviti ovo jel se svaka latica posebno lijepi ali nemojte da vas to obeshrabri jel svašta možete sa tim cvjetićima.Ovaj vikend angažiram muža da mi pomogne poslikat tutorijal.

Malo i noćnog osvjetljenja mada foto aparat nije baš za takve slike na moju veliku žalost


Broj komentara: 13:

  1. Draga Nena prekrasno si ih napravila!
    Jako lijepa dekoracija za dom.
    Pusa iz Rijeke i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan rezultat nema šta!Svaka čast na strpljenju , trud se isplatio .
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan buketić, zaista prekrasno izgleda!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je savršeno napravljeno, sve je tako harmonično i puno života. Ko bi rekao da cveće nije živo?!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mašta ti je vrlo bujna kao i buketić. Prekrasni cvijetovi. Baš me zanima tutić.
    Ako želiš možeš me naći na blogu
    mojsvijetstvaralastva.blogspot.com
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako li te prije nisam ulovila u ovom moru..
    jako lijepe radove stvaraš, inače sam ljubitelj krepa i za rođendane svojim prijateljima uvijek napravim "domaći" buketić cvijeća..koji naravno ne može uvenuti. PUSA VELIKA!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni cvjetići, buket je kao pravi.
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  8. nena imas jako lijepi blog,pun boja i topline i predivnih radova..saljem ti topli pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...