četvrtak, 2. prosinca 2010.

SVIJEĆE

 Prije nekih mjesec dana slučajno u Lidlu pronađem ove patrone vrućeg lijepka sa gliterom u 4 boje;zlatna,srebrna,crvena i zelena.


Stvarno interesantno do sada nisam naišla na tako nešto ali može se iskoristiti za dekoriranje koječega a i praktično je jel se samo lijepi za svaku površinu.Palo mi je na pamet da malo ukrasim svijeće,prigodno s obzirom na nadolazeće praznike.Možda je malo teže to uraditi baš na svijeći jel vrući lepak otapa vosak ali uspije se uz malo strpljenja.Rezultat je sljedeći i nije tako loše za prvi put a i možda nekom dam ideju.

4 komentara:

  1. Ajme, baš su lijepe! Patrone s gliterom su bile sretan ulov, ali brate triba za ovo imat i spretnu ruku, tako da je ovo jedna od onih stvari kojima se samo mogu diviti.
    Ali evo šta mene muči, kod tog ukrašavanja svijeća s gliterom ili salvetama, šta se događa kad svijeća gori? Mene je uvijek strah nekih neugodnih nuspojava kad krene gorit ljepilo i papir, iako možda to jednostavno samo sklizne sa strane. Stalno postavljam to pitanje na tuđim blogovima, ali zaboravim di sam pitala pa nikad ne nađem odgovor, morat ću bookmarkat ovaj post :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne mogu ti reći što se dešava sa salvetama ali za ovo vruće ljepilo mogu.Ono ti se u principu ponaša slično kao i vosak,kad je blizu toplog ono se topi i prelazi u tekuće stanje tako da će ti se topiti skupa sa svijećom.Ove deblje svijeću imaju manu što ne izgore do kraja nego gore oko fitilja a ostatak uglavnom iscuri na podlogu.Zato ih uvijek stavi na nešto,nekakav ukrasni tanjurić ili posudu koja će ti skupiti vosak i gliter.Oni koji su vješti od toga što ostane mogu napraviti novu svijeću predpostavljam ali ja se još u tu avanturu nisam upuštala.Tena hvala puno na lijepim riječima veselim se našem druženju.

    OdgovoriIzbriši
  3. e, da, vidiš, zaboravila sam na tu pojavu kod debelih svijeća, valjda onda ni salveta zbilja ne gori nego samo upadne u rastopljeni vosak.
    A za to skupljanje voska znam, nakon što sam uništila nekoliko stolnjaka privremeno sam ih se odrekla, iako su meni puuuno efektnije od lučica tako da najbolje da nabavim jedan (oveći) tanjur :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad smo kod ovećih tanjura vidjela sam kod prijateljice jako veliki tanjur u koji je stavila puno velikih svijeća i samo kristalni šećer na dnu izgleda super prava božićna dekoracija.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...