ponedjeljak, 13. prosinca 2010.

SA MOGA STOLA I MOJIH VRATA






Evo nečega što ove godine ostaje u mojoj kući.

Broj komentara: 5:

  1. Napravila si prekrasan aranzman za stol, crveno-zelena kombinacija mi je bas blagdanska.
    Vijenac ti je poseban, elegantan, pahuljast, a brsljan mu je kao slag na torti:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se sa Biljanom u potpunosti!!

    OdgovoriIzbriši
  3. crveno je uvijek dobitbna kombinacija za božićne dekoracije:))....jako mi se sviđa tvoj aranžman ali kako sam ja ove godine u bijelo zlatnim kombinacijama vijenac mi je fantastičan:))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene je osvojio vijenac tako je pahuljast i nježan..obožavam bijelo i čekam snijeg:)a i one svijeće su odlična ideja!
    Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...