nedjelja, 5. prosinca 2010.

NEŠTO ZA STOL






Svake godine u ovo vrijeme napravim par ikebanica za stol za moje prijateljice.Meni to pričinjava zadovoljstvo jel me zabavlja i opušta a one su sretne jel imaju nešto za stol.Obično ih stavim na neku podlogu iz čisto praktičnih razloga jel u toplim sobama iglice s vremenom otpadaju. 

Broj komentara: 8:

  1. Ovo nisu baš male ikebanice nego prave prekrasne božićne dekoracije!! Jako lijepo, prijateljice se zaista imaju čemu veseliti!!
    Veliki pozdrav, Eda

    OdgovoriIzbriši
  2. Oprosti, ja sam tek sada, preko tvog komentara na mom blogu, otkrila da imas blog.
    Prvo radovi su ti fantasticni od ikebana, cvjetica do decoupage-a. Sve ti je prelijepo:)
    Znas kako ja kacim vijenac za vrata: malo odsarafim spijunsko oko (vijenac je na izolir zici) i samo ga zakacim i zavrnem oko, dokle ide. I to je to, pokusaj:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Sigurna sam da su prijateljice jako zadovoljne, ovakvi su aranžmani u cvjećarnicama bezobrazno skupi. I naparvi tut o cvjetićima od krepa, pliiiz

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala puno svima.Ja blogam tek od nedavno cure zato me i niste mogli naći.Zamisli malera Biljana-NEMAM ŠPIJUNKU.Čak mi sad to pomalo i smiješno.Ali okačiću ja njega nekako...Biće i tutorijal samo da mi malo prođe ova gužva oko praznika...

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđaju mi se ove tvoje ikebanice. A i prijateljice će biti zadovoljne, sigurna sam.
    Ja isto imam konstruktivni prijedlog za vijenčić za vrata. S unutarnje strane vrata na samom vrhu ukucaj mali ekserčić. Vijenac objesi na silk koji je tanak i prebaci ga s vanjske strane vrata. Neće smetati kod zatvaranja a neće se niti vidjeti kako je okačeno. Veliki pozdrav i hvala ti na posjeti i komentaru na mom blogu

    OdgovoriIzbriši
  6. molim!!!.....kakve oči otšarafljujete!!!....haloooooo:)))....

    i ja sam te pronašla preko nekog komentara na nekom blogu:)))....tako da ako možeš sredi si vezu da se direktno preko tvoje slike dođe do linka na blog.))).....
    vidim da si kreativna, da svašta radiš i veselim se našem zajedničkom druženju:)))....
    bilježim se:)))....
    pusa iz riječke močvare:))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo ti pokušavam po treći put napisati komentar,
    jednostavno se negdi izgube, ko će ga znati...
    Super su ti ovi aranžmančići i ne samo oni.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Karmeeeen super ideja uradit ću tako.HVALA!!!:))))Mare pretpostavljam da misliš na Biljanin komentar na moje pitanje kako okačiti vjenčić na vrata a ne zakucati ekser (podstanarski stan,ne smijem bušiti vrata).Naime ako odšarafiš špijunku kroz rupicu možeš provući trakicu ili silk i tako ga fiksirati.Probala kod prijateljice,hvala Biljana.Kad špijunku opet zašarafiš ona drži traku na kojoj je vjenac s vanjske strane vrata.Melanzana hvala oće taj internet svugdje turit te komentare...Cure hvala:))))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...