utorak, 28. prosinca 2010.

JUTENE ZDJELICE


 Prijateljica i ja probalie smo nešto novo,zadnji put to sam radila u osnovnoj školi.Kaširale smo jutu u brašnu i vodi i pravile zdjelice za ikebanice.Ispalo je dobro ali mislim da bi isti efekt postigle i sa drvofiksom a i ostala bi nepromjenjena boja jute ovako su zdjelice bijeličaste.Ako netko ima iskustva molim za pomoć.Sve u svemu napravile mi to dobro ili ne rezultat je dobar.
Pšenicu sam sijala malo drugačije,ne u tanjurić nego u staklene posude;u kuglu ja a u čašu moja kćer i kako je pšenica narasla nadam se da će nam ova godina biti dobra.

4 komentara:

  1. Joj, nisam ni ja kaširala ups, nekoliko desetljeća, haha...
    Barem ste se dobro zabavile, a rezultat je izvrstan...
    Sa drvofiksom nisam radila pa ne mogu pomoći, ali najbolje je probati pa se uvjeriti...
    a pšenica vam je prava, bogata, hehe, bit će plodna godina...

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretnu i uspješnu Novu 2011. želim ti od sveg srca.Puno zdravlja tebi i tvojima.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretnu i uspješnu Novu Godinu želim tebi i tvojim najdražima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga, svrati po nagradu...
    Pusa

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...