ponedjeljak, 20. prosinca 2010.

JA SAM PROŠLA BOLJE


Dobila sam poklon od prijateljice.Ja sam njoj iscrtala kuglice za bor a ona je meni naheklala ove predivne pahuljice.Oduševljena sam jako mi se sviđaju.Žao mi je što foto aparat ne može vjerno prikazati kako one zapravo izgledaju;zlatne su i imaju u sebi zlatnu nit tako da svjetlucaju i po danu i po noći uz lampice.

Broj komentara: 5:

  1. Mogu ti reći da izgledaju fenomenalno i ovako.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo!
    Lijep pozdrav,Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme koje prekrasne pahuljice! sad ću cijeli dan tražit po internetu kako bih to mogla naheklat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo efektno izgledaju, prelijepe su...
    lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...