četvrtak, 25. studenoga 2010.

MODERNA VREMENA

Zaista ne znam kako su se ljudi prije snalazili bez digitalnih foto aparata.Koliko je to samo bilo komplicirano.Dok ne izradiš film nisi siguran ni da li su slike uspjele,ni jesi li zažmirio ili imaš vampirske crvene oči.Djecu su slikali tek ponekad;kad pogledate do prije 30-40 godina fotoaparati nisu bili sastavni dio svakoga kućanstva,a i onda bi pozvali fotografa ispucali film u pola sata i to je to.Moja kćer ima 3 godine i stotine slika.Pazite možda ni to nije dobro ali vrijeme će pokazati...
Drugi problem je taj što su sada svi postali "fotografi" tj.svatko tko si može priuštiti bilo kakav digitalni fotić i ima nekakvog minimalnog znanja o obradi slika misli da je samim tim postao fotograf.Ja to nisam,nikako nisam,mislim da se sve struke pa tako i njihova mora poštovati i dati im prednost u nekakvim profesinalnim stvarima.Da li ja volim fotografirati i da li to redovno činim?!?Naravno!To mi pričinjava zadovoljstvo.To činim za nekakve svoje potrebe nikako zato što sam si umislila da sam ja sad tu neki super profesionalac.Mislim da ima zaista lijepih slika i nadam se da će vam se svidjeti.Slikane su skroz običnim digitalnim foto aparatom bez bilo kakvih dodataka.Još bih htjela reći da su sve fotografije sa ovom oznakom "foto" isključivo moje autorsko djelo pa vas molim da ih tako i tretirate.Ako sam bilo gdje na ovom blogu povrijedila nečija autorska prava unaprijed se ispričavam i molim vas da mi se javite da to što prije ispravimo.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...