utorak, 16. studenoga 2010.

CVJETIĆI U BOJI

Zapravo čitava ta izrada koječega počela je od krep papira.Prvo sam izrađivala komplikovane ružice,sjeckala sam i lepila jednu po jednu laticu a onda me je prijateljica naučila raditi ove koje i danas izrađujem.Toliko sam se "upraksala" da ih mogu izrađivati recimo dok gledam film (ipak mi žene možemo raditi više stvari odjednom).Sve što vam je potrebno je cvjećarska spužva,krep papir,čačkalice i nekakva lepljiva traka.To što odlično smiruje živce je samo plus.

4 komentara:

  1. Oduuševljena sam tvojim ružicama (napravi tutorijal ,please ) a naziv blogeka mi je PREEODLIČAN!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja tek počela sa ovim blogom još se ne snalazim kako treba.Napravit ću i tutorijal nadam se.A to "cvjetići u boji" je staro par godina al je konačno našlo svoju pravu primjenu.Hvala puuunooo!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj vjenčić je predobar!!jako mi se sviđaju tvoje ružice...Pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš sam sretna što sam otkrila ovaj blog. Ružice i vjenčići su ti baš prekrasni, i baš sam htjela predložit tutorial, al vidim da je ideja već na stolu :)
    Ja sam postala totalno opsjednuta izradom cvjetića iz svega i svačega, čim vidim neki novi način, moram ga probati :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...